Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

july 2013 favourites



Γεια σας κοριτσια μου!!
Μπηκαμε στον Αυγουστο, στον μηνα του καλοκαιριου που ολοι περιμεναμε!!!
Πως περασε ο Ιουλιος ουτε που καταλαβα!
Παμε λοιπον να σας δειξω τα αγαπημενα για τον μηνα που μας περασε!


SAM_1743mere

dream mat powder maybelline new york
Ειναι μια απιθανη drugstore πουδρα
τοσο αερινη και απαλη που αφηνει ματ αποτελεσμα για ωρες!
In love!!!
14ευρω 9gr

chocolate soleil too faced matte bronzing powder
Mατ bronzing powder ο,τι πρεπει για κοψιματα τωρα το καλοκαιρακι!
Με πολυ καλη αποδοση χρωματος και εντασης που δουλευεται.
Μου εγινε απαραιτητο και καθε φορα που το χρησιμοποιω 
γεμιζει το χωρο με ενα απιθανο σοκολατενιο αρωμα!!!
26ευρω10gr

girl meets pearl benefit
Δινει μια διακριτικη λαμψη σε ζυγωματικα
με ζεστους ροζ χρυσους ιριδισμους
που φοριεται ανετα απο το πρω ως το βραδυ!
Εγω κλεβω και το βαζω σε ωμους και αναμεσα στο ντεκολτε!!!
Amazing!!!
33ευρω 12ml

καθαριστικο και απολυμαντικο Victoria 
για πινελα και βουρτσακια μακιγιαζ jumbo
Η πιο αξιολογη οικονομικη καθαριστικη επιλογη για τα πινελα μου
οταν θελω να τα φρεσκαρω!!!
1,5ευρω 100ml


SAM_1757mere

waterproof eye makeup remover sephora
Βγαζει οτιδηποτε αδιαβροχο βαλουμε στα ματια λεμεεε!!!
ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΟΜΩΣ!!!
6,5ευρω 125ml

volumizing waterproof mascara erre due 02 electric blue*
Με αυτην εισεπραξα τα πιο πολλα κομπλιμεντα!
Με ενα απιθανο φωτεινο μπλε χρωμα,
μου εδωσε και μηκος και ογκο και εντονο αποτελεσμα!!
Περασε απειρα τεστς χωρις να κουνιεται απο τη θεση της!
Για να τη βγαλω χρησιμοποιω το παραπανω καθαριστικο απο sephora!
12ευρω 13ml

Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 24h Eyestudio
01 intense black
Το αγαπω το αγαπω το αγαπω και δεν το αλλαζω με κανενα αλλο!
Ερχεται μαζι με το απιστευτα βολικο βουρτσακι του,
εχει εντονο μαυρο χρωμα,
δε μουτζουρωνει και δεν φευγει απο τη θεση του!
Αν ψαχνεται για μαυρο gel eyeliner δοκιμαστε το και θα με θυμηθειτε!!!
10ευρω


SAM_1759mere

lrp effaclar mat sebo-regulating moisturizer
Μια παρα πολυ καλη ενυδατικη μεχρι στιγμης που την δοκιμαζω,
ρυθμιστικη για την λιπαροτητα και το σμηγμα
αφηνει ματ προσωπο για αρκετη ωρα!
Θελει ποσοτητα ενος μπιζελιου για ολο το προσωπο!!!
16ευρω 40ml


SAM_1740mere

the body shop coconut body mist
Το αρωμα που χρησιμοποιω περισσοτερο απο καθε αλλο αυτο το καλοκαιρακι!!
Αναλαφρο με αυτην τη υπεροχη αναλαφρη μυρωδια καρυδας!!!
10ευρω 100ml

ξυραφακι mach3 turbo gillette
Γιατι οι αντρες κατι ξερουν...!!
Οταν θελω να αποτριχωσω γρηγορα τα ποδια μου ειναι ο,τι πρεπει!
7-8ευρω


SAM_1773mere

essence colour&go 125 absolutely blue 1,99ευρω
essie rock the boat 10ευρω
l'oreal paris color riche vernis 624 island in the sun 4,5ευρω
essence nail polish corrector pensil 3ευρω
Τελος, οπως καταλαβενετε μια μικρη εμμονη με το γαλαζιο χρωμα
την επαθα αυτο το καλοκαιρι!!!
Παρεα με το υπεροχο αυτο διορθωτικο στυλο 
που ειναι γινει σωτηριο εργαλειο!!!



Αυτα ηταν τα δικα μου αγαπημενα τον μηνα Ιουλιο!
Για καποια απο αυτα θα κανω και ξεχωριστα review!
Οτιδηποτε θελετε να με ρωτησετε 
θα χαρω πολυ να δω τα σχολια σας!
Πολλα πολλα φιλια!


Τα προϊοντα με (*) εχουν σταλει σε μενα για δοκιμη.

25 σχόλια:

  1. Υπέροχες φωτο και τέλεια προϊόντα! Μα χρησιμοποιήσες πράγματα που θέλω να δοκιμάσω! Όπως την πούδρα της Maybelline & την ενυδατική κρέμα της La Roche Posay! Thanks!!!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολυ Eva μου για τα καλα λογια σου!
      Ειδες???!!! Σε πετυχα!!
      Φιλιααααα!!!

      Διαγραφή
    2. Σε ακολούθησα πίσω στο bloglovin!
      We ll be in touch!

      φιλιάα

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστω Eva μου!!!
      Πολλα φιλιαααα και θα τα λεμε συχνα!!! :-)))

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία γαλαζοβερνικοκατάσταση είναι αυτή; Ζήλεψααα! Το gel eyeliner της Maybelline μου αρέσει κι εμένα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχχα!! Το τιμησα το γαλαζιο φετος οπως καταλαβες!!
      Πολλα πολλα φιλιααα κοριτσι μου!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα όλα..
    Τουλάχιστον τα μισά από αυτά..θέλω να τα αποκτήσω :D

    Alexandra by http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο ευχομαι να αποκτησεις ολα οσα θες να δοκιμασεις!
      Μη νομιζεις και εγω σιγα σιγα μπορεσα και τα πηρα να τα δοκιμασω!
      Φιλακια!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ομορφα όλα Ελένη μου!!
    Εγώ για τη μάσκαρα της Erre due χρησιμοποιώ απλά λάδι καρύδας και αφαιρείται πανεύκολα!
    Θέλω τόσο πολύ το girl meets pearl !!Πρέπει να είναι το πιο ωραίο highlighter!!
    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαδι καρυδας ε??? Απο που το παιρνεις? Εγω σε δυο φαρμακεια που ρωτησα δεν ειχανε.....
      Οσο για το girl meets pearl ειναι το πιο ζεστο και γλυκο highlighter σε χρυσο-ροζ που εχω δοκιμασει!!
      Εγω μετα με βλεπω για what's up!

      Διαγραφή
    2. Το πήρα από ενα μαγαζί με βιολογικά στο κέντρο!Τα 200ml 7 ευρώ!
      Πωπω το watts up.... Είναι βέβαια σε stick και με κολλάει λίγο !Πρέπει να βάλει το sephora καμια εκπτωση!

      Διαγραφή
    3. Α σε μαγαζι με βιολογικα δεν το ειχα σκεφτει! Thanks!
      Αντε μακαρι να βαλει καμια δυνατη προσφορα να εφοδιστουμε με μερικα πραγματακια!!!

      Διαγραφή
  5. Το καθαριστικό για τα πινέλα απο τα Jumbo είναι τέλειο το έχω και εγώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα παω να παρω ενα ακομα για καβατζα! Πολυ πολυ καλο!
      Φιλακια Maria μου!!

      Διαγραφή
  6. To rock the boat einai uperoxo! Tis essence to exw alla telika gkrizarei kapws kai den mou arese polu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι πολυ πολυ baby blue!!! Το λατρευω! Και εχει αυτα τα μικρα shimmer-ακια!!! So adorable!!!! Ναι της essence δε νομιζω οτι παει σε ολες τις επιδερμιδες ειναι λιγο σκοτεινο οπως σωστα λες και εσυ!

      Διαγραφή
  7. Τέλεια όλα!Το μπλε είναι η αδυναμία μου!Το καθαριστικό για τα πινέλα το έχω και είναι πολύ καλό.Το ντεμακιγιάζ ματιών όλο πηγαίνω να το πάρω κι όλο το ξεχνάω.Δε μου γλιτώνει όμως!!Η επόμενη αγορά μου θα είναι σίγουρα!
    Φιλάκια Ελενάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το παρεις Δομνικη μου! Σου λεω επαθα πλακα βγαζει οτιδηποτε αδιαβροχο!!
      Πολλα πολλα φιλια!!!

      Διαγραφή
  8. Την συγκεκριμένη πούδρα την είχα μέχρι πριν κάτι μήνες και ήταν από τις αγαπημένες μου.. Κρατάει πολύ και δεν αφήνει αυτήν την βαριά αίσθηση στο πρόσωπο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω!! Τοσο αερινη απλα αφηνει ματ αποτελεσμα χωρις καθολου μα καθολου να βαραινει!

      Διαγραφή
  9. Συμφωνώ για την πούδρα και το διορθωτικό νυχιών, έχουμε πολλά κοινά! Α, και θέλω το highlighter.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το παρεις σε καποια εκπτωση ειναι πολυ πολυ καλο!!!
      Πολλα φιλακια Μαριαννα μου!

      Διαγραφή
  10. Πόσο τέλεια όλααα!!! Ειδικά τα μανό!! Έρωτας επίσης και με το bronzer!! Θέλω ένα "σοκολατένιο" και είμαι ανάμεσα σε αυτό και της bourzois! Από bourzois είναι βέβαια φθηνότερο, αλλά θα δούμε!! Το καθαριστικό για τα πινέλα είναι όντως καλό? Το βλέπω συχνά, αλλά δεν ξέρω, δεν μου γεμίζει το μάτι.. το φοβάμαι..! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καθαριστικο ειναι πολυ πολυ καλο! Δοκιμασε το και θα με θυμηθεις! Και της bourjois το bronzer που πηγα να το δω μου αρεσε αλλα ξεμυαλιστηκα με αυτο της too faced και ετσι υπεκυψα!!!
      Πολλα πολλα φιλακια Ντινα μου!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφο ποστ,, θελω να δοκιμάσω την la roche-posay! Αν θέλεις να τα λέμε ακολούθησε με http://shopnhaul.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή