Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

clinique chubby stick in shade 11 two ton tomato



Γεια σας κοριτσια μου!!!
Τι μου κανετε???


Πριν καιρο ειχα κερδισει σε εναν διαγωνισμο το chubby stick της Clinique...


DSC02593mere



Στην αποχρωση 11 two ton tomato..
Μια εντονη ντοματι αποχρωση με διαφανη glossy υφη!


DSC02596mere


DSC02489mere


Να και τα swatches!


DSC02542mere


DSC02671mereb


Αυτα που παρατηρησα εχουν ως εξης:


Τα θετικα:
-Ειναι πρακτικο, και μπορω να το κουβαλω παντου μαζι μου!
Λατρευω τη συσκευασια του πραγματικα!
Και μπορω να το χρησμοποιω οποτε θελησω!
-Το χρωματακι του ειναι καλοκαιρινο, δροσερο και μου φτιαχνει τη διαθεση!
Αν δεν φαω ή πιω κατι,  θα διαρκεσει 2-3 ωρες.
-Ειναι ο,τι πρεπει για τις πρωινες ωρες!
-Ενυδατωνει και μαλακωνει τα χειλη μου ικανοποιητικα.
-Οταν φευγει απο τα χειλη αφηνει χρωμα, σα stain!
-Η αποδοση του χρωματος "χτιζεται"
αναλογα με το ποσο απαλο ή εντονο θελω το αποτελεσμα!


Τα αρνητικα:
-Η τιμη του. Ειναι ακριβουτσικο για τη δουλεια που κανει...
Στα 17 ευρω περιπου.
-Η ενυδατωση του κραταει οσο το φοραω. 
Ειναι επιφανειακη. Οταν αυτο φευγει απο τα χειλη μου
αυτα ξαναγινονται οπως ηταν πριν..
-Η glossy υφη του χανεται σχεδον αμεσως..
-Αν δεν εχει προηγηθει καλη απολεπιση τονιζει τα ξηρα σημεια και τυχον πετσακια.


Τωρα για το αν θα το αγορασω μολις μου τελειωσει: 
Ισως, αν το πετυχω σε καποια εκπτωση!!




Αυτα ειχα να μοιραστω μαζι σας αυτη τη φορα!
Περιμενω να ακουσω τα σχολια, τις εντυπωσεις σας
και ο,τι αλλο θελετε να πουμε!


Πολλα πολλα φιλακια!!
Και να προσεχετε τους εαυτους σας!

26 σχόλια:

  1. Μ' αρέσει πολύ το χρώμα του! Δεν μου φαίνεται ντοματί στα χείλη σου!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι πολυ ωραιο! Χαιρομαι πολυ που σου αρεσει! Το χρωμα στα χειλη μου ειναι ντοματι αλλα στον πιο light τονο, με ενα περασμα!

      Διαγραφή
  2. πολύ καλό review ! φαίνεται ωραίο στα χείλη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία απόχρωση! Είχα βάλει κ εγώ στο μάτι τη μωβ απόχρωση της σειράς, αλλά νομίζω είναι ακριβώ γι'αυτό που κάνει... :/

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε γμτ... Ειναι πολυ ακριβο για αυτο που κανει.. Μπορεις να παρεις χιλια δυο αλλα πραγματα με αυτα τα λεφτα για τα χειλια... Μακαρι να την ριξουν τη τιμη του!

      Διαγραφή
  4. Τα λιγουρευομαι αυτά τα chubby sticks αλλα ακριβα ρε παιδι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω θα θελα να δοκιμασω και τα καινουρια αλλα οπως ειπες πολυ ακριβα...!!!
      Πολλα πολλα φιλακια κοριτσι μου!!!

      Διαγραφή
  5. poluuu gluko xrwma kai eukoloforeto! ;)
    8elw ki egw na parw merika!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι τοσο ευκολοφορετο που το χω συνεχεια μαζι μου! Ειναι σα μολυβακι και ειναι μια γλυκα η συσκευασια του!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο χρωματάκι αλλα εγώ προτιμώ τα revlon just bitten kissable επειδη είναι φτηνότερα ;)
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα revlon αυτα θελω τοοοοσο να τα δοκιμασω και εγω... Δεν ξερω ομως να ψωνιζω καλα ηλεκτρονικα...

      Διαγραφή
  7. εγω δυο απο την σειρα και ηθελα να παρω και απο την intense σειρα γιατι λενε ειναι πιο ενυδατικα. συμφωνω σε οσα λες θετικα και αρνητικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω! Ισως αν υπαρξει καποια εκπτωση να αγορασω και εγω ενα της καινουριας σειρας που λενε οτι ειναι πολυ καλυτερη!

      Διαγραφή
  8. GREAT POST:)
    Your blog is so wonderful and Im following...I hope you follow me also:)

    If you want some cute swedish decor inspiration...check out my blog:)

    Have a great day dear

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου άρεσε πάρα πολύ η απόχρωση που διάλεξες... Η τιμή του όντως είναι ένα μικρό αρνητικό... αλλά μου αρέσει τόσο πολύ η συσκευασία του.....
    Φιλιά
    Μαιρη

    http://fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η τιμουλα του ειναι τσιμπημενη! Τα καινουρια να δεις που κανουν 19 ευρω!!! Αλλα ειναι τοσο χαριτωμενα τα σκασμενα σα μολυβακια!

      Διαγραφή
  10. Το έχω κι εγώ και μου αρέσει, είναι το "καθημερινό κόκκινο" μου, είναι μεν κόκκινο αλλά όχι έντονο. Έχει βγάλει και καινούρια σειρά, πιο έντονα και είμαι σε πειρασμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χω δει τα καινουρια και μονο η τιμη τους με σταματα γμτ!!!! Θελω και αυτα να τα δοκιμασω!!!

      Διαγραφή
  11. Καλά τώρα με τέτοια υπέροχα χείλη δε χρειάζεσαι και πολλά..
    Πολύ όμορφο χρώμα, το έχω και εγώ και είναι αγαπημένο!! Σου πάει πολύ είμαι σίγουρη!
    Και για να ανάψω φωτιές(χιχιχι) αν δεν τα έχεις ήδη δοκιμάσει, ρίξε μια ματιά στα Chubby Stick Intense ;-)

    Φιλιά πολλά πολλά
    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Intense θα το δοκιμασω καποια στιγμη ΣΙΓΟΥΡΑ!!!
      Και θα σε ενημερωσω φυσικα!!! :-))))
      Πολλα πολλα φιλακια κοριτσι μου!!!

      Διαγραφή