Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

shea d' afrique aloe vera



Γεια σας κοριτσια μου!


Αρκετες θα εχετε ακουσει για τη σειρα προιοντων Shea d' Afrique 
της εταιρειας Abis-Pharma.


Οπως φανταζεστε η εταιρεια ειχε την καλοσυνη 
να μου στειλει ενα προιον αυτης της σειρας
για να το δοκιμασω και να σας πω την γνωμη μου!


Προκειται για το Shea d' Afrique με aloe vera με κυριο συστατικο του το shea butter!


Πριν ξεκινησω τη χρηση του εκανα μια μικρη ερευνα!
Pιξτε μια ματια εδω εαν θελετε shea d' afrique


Εκεινο που μου εμεινε απο οσα διαβασα για το συγκεκριμενο προιον
ειναι το "αγνο" των συστατικων του, απαλλαγμενο απο καθε ειδους χημικα συστατικα 
ενω η χρηση του ενδυκνειται για την ανακουφιση δερματικων προβληματων!


Οριστε το κουτακι του!
50 ml








Πραγματικα, ημουν περιεργη να το δοκιμασω
και να δω τα αποτελεσματα του σε μενα!
Το χρησιμοποιησα για να μειωσω την εντονη ξηροδερμια που εχω 
σε αρκετα σημεια του σωματος μου
και να βελτιωσω την ελαστικοτητα του δερματος μου!



Σχετικα με την υφη του...
Εχετε δει το μελι οταν παγωνει πως ειναι?
Εεε! Ετσι ειναι και αυτο το ειδος βουτυρου!
Οταν ειναι στο κουτακι σε χαμηλη θερμοκρασια εχει την παραπανω υφη!
Οταν ομως το απλωνεις στην επιδερμιδα σου αρχιζει να λιωνει!
Πωωωω!!!



Το συγκεκριμενο μυριζει σα ζαχαρωτο!


Και αυτο που διαπιστωσα ειναι πως ειναι απιστευτα ενυδατικο
για τη περιπτωση μου!


Ομως μιας και δεν απορροφαται αρκετα γρηγορα αποφασισα να το 
απλωνω στα προβληματικα σημεια μου πριν πεσω για υπνο...
Σα μασκα ομορφιας!

Ετσι, το πρωι ειχα ενα τελειοοοο ενυδατωμενο δερμα!

Εδω ειναι αμεσως μετα την επαλειψη!


Και μετα απο ωρα αφου εχει απορροφηθει!


ΑΑααα!! Και με το συγκεκριμενο οσον αφορα τη ποσοτητα...
...a little goes a long way!


Τιμη και σημεια πωλησης μπορειτε να τα βρειτε στο link που εβαλα πιο πανω!
Αλλα και στη σελιδα στο fb Shea d' Afrique !


Τελος, λατρεψα και την εκδοχη με το βιολεμονι γιατι μυριζει amazing!!!



Αυτα ειχα να σας πω και αυτη τη φορα!!!
Πολλα πολλα φιλιααα!!

14 σχόλια:

  1. τα εχω δοκιμασει κ στα 2 αρωματα το λεμονι μαρεσει περισσοτερο αλλα κ τα 2 ειναι πολυυ ενυδατικα εγω βαζω μονο στα χειλη γιατι μου φαινεται αρκετα λιπαρη η συνθεση τους για το σωμα ειναι για πιο ξηρα δερματα..αλλα η μικρη συσκευασια για lip balm ειναι ο,τι πρεπει για την τσαντα..
    φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι μυρωδιες τους ειναι φανταστικες! Ναι ειναι λιπαρο και για το ξηρο μου δερμα ηταν οτι πρεπει! Αλλα μου εδωσες ιδεα για τα χειλη!!! ΠΟλλα φιλακια caramellitsa μου!

      Διαγραφή
  2. ειναι τελειο......δες και το διαγωνισμο μου αν θελεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσει και σενα!! Τον εχω δει τον ομορφο διαγωνισμο σου!

      Διαγραφή
  3. Μυρίζει σα ζαχαρωτό; OMG, πρέπει να το δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή