Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

frezyderm 24h facial moisturizing cream-gel



Κοριτσιαααα μου!!! 
Τι κανετε???


Λοιπον... 
Οταν αρχιζει το τσουχτερο κρυο
και οταν ακομα και εγω που εχω απο τα πιο λιπαρα δερματα
αρχιζω να εχω ενοχλησεις και μικροτραβηγματα στην επιδερμιδα του προσωπου μου
τοτε ψαχνω για μια κρεμα ενυδατικη 
που να με ανακουφιζει απο αυτα τα συμπτωματα...


Το τελευταιο διαστημα, η κρεμα που χρησιμοποιω για αυτo το σκοπο ειναι 
η ενυδατικη της frezyderm.




Ειναι μια ενυδατικη, ελαφριας υφης,  κρεμα -τζελ
που απευθυνεται σε ολους τους τυπους δερματος για ηλικιες 20+


Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι
ενυδατωνει το προσωπο μου αρκετες ωρες πραγματικα!

Δε μου δημιουργει σπυρακια.

Εχει ελαφρυ εως ανεπαισθητο αρωμα αντηλιακου!

Τη χρησιμοποιω οταν χρειαζομαι μια extra ενυδατωση!

Απορροφαται αμεσως!

Και με εχει σωσει οταν βαφομαι μιας και βοηθα να μη "σπαει" το foundation!
Οταν πιανουν τα κρυα μεχρι και που ξεφλουδιζω σε καποια σημεια του προσωπου μου......




Plus, εχει αντλια που μου αρεσει γιατι δε χρειαζεται 
να βαζω τα δαχτυλα μου για να παρω ποσοτητα του προιοντος!


Η συσκευασια της ειναι αρκετα προσεγμενη...








Δεν περιεχει parabens - parabens free!




Τα συστατικα της:




Και τα κυρια βασικα συστατικα της:






Τελος, να πω οτι περιεχει 50 ml στην τιμη των 20 περιπου ευρω.
Ακριβουτσικη... 
Προσωπικα, την πηρα οταν ειχε εκπτωση 
γιατι ειναι λιγακι τσιμπημενη η τιμη!


Εσεις την ξερετε τη συγκεκριμενη εταιρια?
Εχετε δοκιμασει καποιο απο τα προιοντα της???

35 σχόλια:

  1. Την έχω δοκιμάσει και εγω και είναι απίστευτη!!
    Για πολύ καιρό χρησιμοποιούσα και την volpaderm aha..υπέροχη!!
    Γενικά η συγκεκριμένη εταιρία έχει πολύ ποιότητα!
    Ακόμα και στα προ'ι'όντα σώματος!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικα η ποιοτητα ειναι δεδομενη στην περιπτωση αυτη!!!
      Εμεινα πολυ ευχαριστημενη και σκεφτομαι σοβαρα να τη ξαναγορασω αν μου τελειωσει!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Το γραφω βρε! Ειναι περιπου 20 ευρω....Δυστυχως...

      Διαγραφή
    2. 15 εδω!!http://pharmacymagou.gr/product.php?id_product=582

      Διαγραφή
    3. Βγαινει πολυ πιο οικονομικη εκει! Εγω την πηρα απο το φαρμακειο!

      Διαγραφή
  3. teleia etaireia. egw xrisimopoiw tin portokali(liparo derma),spf 24 , 25+,etc
    para para para polu kali.i timi ontws tha mporouse na einai kaluteri.auto isxuei gia polla proionta dustuxws!!wraio post :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι οπως τα λες απο τις καλυτερες εταιριες! Αχ αυτες οι τιμες ομως..... Πρεπει να πεσουν καποια στιγμη!! :-))) Χαιρομαι που σου αρεσε! Φιλιαααααα!!!!

      Διαγραφή
  4. πόσο χαίρομαι όταν διαβάζω καλές κριτικές για προϊόντα που θέλω να αγοράσω!!! άσε που αυτό το ''άρωμα αντηλιακού'' που έγραψες νομίζω μου έκανε κλικ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τετοια μου λες και τρελαινομαι απο τη χαρα μου! Ευχαριστω... Προσπαθω να κανω οτι καλυτερο μπορω...! Χαιρομαι που σε πετυχα στο συγκεκριμενο!!!

      Διαγραφή
  5. Την είχα παλιά κ είναι μια ασφαλής επιλογή για τη κάθε μια κοπελα.το κακό είναι πως αυτο το διάστημα εμφάνισα ακμή κ θα αγοράσω την αντίστοιχη κρεμα. Πολυ όμορφο κ κατατοπιστικό το post σου.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστωωω παρα πολυ... Χαιρομαι που σου αρεσε! Την κρεμα για την ακμη την εχω στα υποψην μου εαν τυχον τη χρειαστω!! Αλλα μακαρι να μην!!

      Διαγραφή
  6. Very very interesting!!! Εχω και εγω λιπαροτητα αλλα με τα κρυα τις εχω τις ενοχλησεις μου.. Μ'αρεσε και το αρωμα αντηλιακου που λες και η συσκευασια που ειναι υγιεινη!
    Θα το εχω υποψη μου!

    Πολυ πολυ ωραιο ποστ, οπως παντα ;-)
    Φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστωωωω και χαιρομαι που σου αρεσε!!
      Πολλα φιλιαααα!!!

      Διαγραφή
  7. Έχω δοκιμάσει αρκετά προϊόντα από frezyderm και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη!
    Πολύ ωραίο post!
    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/
    Kisses!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου φαινεται οτι θελω και εγω να δοκιμασω και αλλα προιοντα της εταιριας! Η πρωτη μου γνωριμια μαζι της ηταν επιτυχημενη!!

      Διαγραφή
  8. Ενδιαφέρον! Την εταιρία την έχω τεστάρει την περίοδο που ακολουθούσα αγωγή για ακμή και ήμουν πολύ ευχαριστημένη με τα προϊόντα της. Μόνο τα αντηλιακά της δε μου αρέσουν...Αλλά γενικά έχει πολύ καλά πράγματα και σχετικά καλές τιμές.:)
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο οτι εχω καταλαβει δλδ δυναμη η Frezyderm!!! Για τα αντηλιακα δε ξερω προσωπικα μιας και εχω αδυναμια σε la roche!!!

      Διαγραφή
  9. Με "έψησες" να την αγορασω!Ενω εχω λιπαρη επιδερμιδα με την αλλαγη του καιρου και το κρυο,οχι απλα ξεραθηκε αλλα αφυδατωθηκε! 'Αντε μετα να στρωσει το make up! Nice post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα!!! Ωστε ψηστηρι ε???!!! Προσωπικα μου ταιριαξε η συγκεκριμενη! Ειναι αληθεια πως μερικες φορες χρειαζεται κατι παραπανω απο την ματ κρεμα!!!!

      Διαγραφή
    2. Ναι κανονικα χρησιμοποιω μια για ματ αποτέλεσμα της Avene! Πολυ καλη αλλα τωρα με το κρυο δεν ενυδατωνει οσο θα επρεπε!Η κανονικη τιμη της κρεμας χωρις εκπτωση ειναι στα 25 ευρω???Ευχαριστω!

      Διαγραφή
    3. Της Avene ειναι πολυ καλη! Η τιμη της χωρις εκπτωση ειναι 22 ευρω για να ειμαι συγκεκριμενη!!!
      Φιλιααααα!

      Διαγραφή
  10. 20 ευρώ πάντως δεν είναι πολλά για μία ΚΑΛΗ ενυδατική. Προσωπικά ψάχνω για τη τέλεια ενυδατική χρόνια τώρα... όμως θέλω έξτρα ενυδάτωση γιατι δεν αντέχω να νιώθω τραβήγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομιζω να υπαρχει χειροτερο πραγμα απο τραβηγματα και ξεφλουδισματα... Δραμα η κατασταση!!!

      Διαγραφή
  11. πολυ ωραιο review.μπορει να τη δοκιμασω μετα την ανοιξη που επανερχεται το δερμα μου στην κανονικη-μεικτη κατασταση γιατι τωρα ειναι τελειως ξηρο ;( φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστωωωω και χαιρομαι πουτ σου αρεσε! Τωρα τι χρησιμοπποιεις???

      Διαγραφή
  12. i etairia einai poli kali kai exei poli pws na to pw..
    farmakeftika proionta!
    ti siggekrimeni krema ti xrisimopoiouse i mama m kai itan poli ikanopoiimeni! bravo gia to post s!

    new follower :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Robinoulaaa!!! Χαιρομαι που σου αρεσε το ποστ και σε ευχαριστωωωωωω πολυ!

      Διαγραφή
  13. very interessting entry <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ ωραίο το review σου! κοιτάζω για μια πολύ καλή ενυδατική αυτές τις μέρες και βρήκα τυχαία το blog σου. εγώ έχω πολύ ξηρό δέρμα και δυσκολεύομαι πάρα πολύ να βρω ένα προϊόν που να με ενυδατώνει και να κρατάει το δέρμα για αρκετή ώρα απαλό και ενυδατωμένο για να αποφεύγω τα τραβήγματα και το τσούξιμο. έχω δοκιμάσει πολλές εταιρίες...αλλά τα αποτελέσματα δεν με εντυπωσίασαν. λέω να δοκιμάσω και την FREZYDERM MOISTURIZING 24h cream. αλλά άμα έχετε να μου προτείνετε κάποια άλλη , τις ίδιας ή άλλης εταιρίας, θα ήμουν ευγνώμων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα!
      Η συγκεκριμενη ειναι εξαιρετικη κατα την γνωμη μου!! Να πας να την παρεις και μακαρι να την βρεις σε προσφορα!
      Επισης, δοκιμασε και ενα serum ενυδατωσης πριν την ενυδατικη σου! Ειδικα οταν θα κρυωσει και αλλο ο καιρος εγω τουλαχιστον αυτο κανω! Στο φαρμακειο εχει παρα πολλα, ενδεικτικα σου λεω της apivita και της vichy! Και με τα δυο εμεινα πολυ ικανοποιημενη! Ετσι σωθηκα με αυτον τον συνδιασμο!
      Περιμενω νεα σου να μου πεις!

      Διαγραφή
    2. την βρήκα σε προσφορά από ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο και περιμένω να έρθει σε λίγες μέρες :) όσο για το serum έχεις απόλυτο δίκιο, με το που βρω κάτι πάλι σε προσφορά θα το παραγγείλω,

      Διαγραφή
    3. ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια

      Διαγραφή
    4. Τπτ καλε! Μακρι να την ευχαριστηθεις! Θα περιμενω εντυπωσεις να μου πεις πως σου φανηκε!
      Πολλα φιλιααα!

      Διαγραφή