Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

pantene pro-v spray conditioner-balsamo spray



Γεια σας κοριτσια μου!

Αγορασα πριν καποιο διαστημα το Spray Contisioner Pantene Pro-V
για αναλαφρα μαλλια με λεπτη τριχα.
Ειναι διφασικο.
Τιμη περιπου 3,00 ευρω.
Το βρισκεις παντου!


Οπως βλεπετε το αδειασα!

Και το κατευχαρηστηθηκα!

Εχει ωραια μυρωδια, πρακτικη συσκευασια,
ειναι ευκολο στην χρηση και κανει καλη δουλιτσα!
Για τα λεφτα του ειναι ok!


Το χρησιμοποιουσα μετα το λουσιμο σε βρεγμενα μαλλια, 
δε χρειαζεται ξεβγαλμα,
και μετα συνεχιζα με στεγνωμα!
Δεν τα βαραινε ουτε τα λαδωνε!

Βεβαια, αν και λεει οτι βοηθα στη φθορα του styling,
δεν ημουν σε θεση να το διαπιστωσω 
μιας και εβαζα κι αλλα προιοντα προστασιας απο τη θερμοτητα!

Καποιες φορες το χρησιμοποιησα οταν εκανα τα μαλλια μου αλογουρα 
για να στρωσω ατιθασες τριχουλες!

Ενω με βοηθησε σε καποιες περιστασεις οταν χρειαζομουν 
μια extra μυρωδια φρεσκαδας στα μαλλια μου 
βγαζοντας με ασπροπροσωπη!



Εσεις το ξερετε το συγκεκριμενο?
Εχει τυχει να το δοκιμασετε?

Πολλα πολλα φιλακιααα!!!

4 σχόλια:

  1. Το βρήκα κι εγώ σ ένα σουπερμάρκετ και το πήρα για τη μυρωδιά!
    Δεν το έχω χρησιμοποιήσει να σου πω την αλήθεια και πολύ για να μαι ειλικρινής. Δεν ξέρω.. Αυτό το διάστημα τα μαλλιά μου ζουν για να μου πρίζουν τον έρωτα! Δεν στρώνουν με τίποτα. Οι μισές άκρες πάνε προς τα έξω κι άλλες προς τα μέσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το αγαπώ... έχω παντα ένα δευτερο για να νιωθω πως δεν τα ξεμείνω ποτέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω!! Εχω ηδη παρει και εγω ενα δευτερο! Αγαπη λεμε!

      Διαγραφή