Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

My acne fighters...

Καλησπέρα κορίτσια μου! Σήμερα θα σας πω λίγα λόγια για την δική μου περίπτωση ακμής και ποια ρουτίνα περιποίησης ακολουθώ στο πρόσωπο μου όταν αυτή εμφανίζεται για να την αντιμετωπίσω.

Πριν περάσω στο κυρίως θέμα θα σας πω λίγα λόγια για το ιστορικό μου με την ακμή. Μέχρι και τα 19 μου είχα πρόσωπο αψεγάδιαστο! Αλλά από μια καλή πρωία και έπειτα, ξεκίνησα να βγάζω σπυράκια, πολλά σπυράκια που όσο και να παστωνόμουν δεν κρύβονταν και όσο προσπαθούσα να πείσω τον εαυτόν μου ότι θα φύγουν ως δια μαγείας δεν εξαφανίζονταν. Αποφάσισα, λοιπόν, να επισκεφθώ έναν δερματολόγο και ξεκίνησα συγκεκριμένη συνδυαστική θεραπεία. Μετά από 2 χρόνια θεραπείας απαλλάχτηκα από την βαριάς μορφής ακμή που είχα. 

Παρ' όλα αυτά, ακόμα κατά διαστήματα, παρουσιάζω ακμή ελαφριάς μορφής με αιτίες όπως το άγχος-στρες, την υπερβολική λιπαρότητα, τις μικρο μολύνσεις από βρώμικα χέρια, τον κακό καθαρισμό, το λάθος ντεμακιγιάζ. Έτσι, αναζητώ προϊόντα για να αντιμετωπίζω αυτές τις μικρο εξάρσεις και να περιποιούμαι το λιπαρό με τάσεις ακμής ευαίσθητο δέρμα μου. Όπως καταλαβαίνετε κάτι τέτοιο συμβαίνει και αυτή την περίοδο. Έτσι, έχω καταλήξει σε μια συγκεκριμένη ρουτίνα περιποίησης με ορισμένα προϊόντα, κάποια από τα οποία τα έχω αγοράσει πάνω από μια φορά. Πάμε να σας τα δείξω:

1) Exfoliac foaming gel 200ml
Είναι gel καθαρισμού και το χρησιμοποιώ πρωί/βράδυ. Καταπολεμά τις ατέλειες σε προβληματικές, λιπαρές επιδερμίδες. Είναι από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα. Καθαρίζει απαλά την επιδερμίδα, δεν την ξεραίνει, δεν περιέχει σαπούνι. Περιέχει AHA/Zinc. Τα ΑΗA (οξέα) βοηθούν στην ήπια απολέπιση των νεκρών κυττάρων ενώ ο Zinc (γαλακτικός ψευδάργυρος) ρυθμίζει την παραγωγή σμήγματος. Βάζω μια μικρή ποσότητα στην παλάμη μου και πλένω το πρόσωπο μου. Δεν έχει δυνατό άρωμα, μόνο μα ελαφριά μυρωδιά φρεσκάδας. To βρίσκετε στα φαρμακεία.
Τιμή: Περίπου 16 ευρώ.

2) effaclar duo της la roche-posay 40ml


Ένα από τα καλύτερα όπλα κατά της ακμής. Είναι η δεύτερη φορά που το αγοράζω! Βοηθά στις σοβαρές ατέλειες και στους φραγμένους πόρους! Το χρησιμοποιώ όταν έχω να βγω από το σπίτι σα βάση τοπικά στις προβληματικές περιοχές και με συχνή χρήση παρατηρώ μεγάλη διαφορά! Το βρίσκετε σε φαρμακεία και σε καταστήματα καλλυντικών.
Τιμή: Περίπου 13 ευρώ.

3) Anthelios ac xl fluide spf 30 50ml
Μετά βάζω το  αγαπημένο μου αντηλιακό της la roche-posay. Έχει λεπτόρρευστη υφή και απευθύνεται σε λιπαρές επιδερμίδες με ατέλειες. Χωρίς άρωμα, χωρίς parabens. Γενικά, η χρήση αντηλιακού είναι απαραίτητη εδώ στην Ελλάδα που έχουμε όλο τον χρόνο ήλιο. Ειδικά όταν χρησιμοποιώ προϊόντα κατά της ακμής δεν το ξεχνώ ποτέ! Είναι αναγκαίο! (Έπειτα ακολουθεί το makeup για την απαραίτητη κάλυψη για το οποίο θα μιλήσω άλλη φορά). Το βρίσκετε στα φαρμακεία και σε καταστήματα καλλυντικών.
Τιμή: Περίπου 12 ευρώ

4) Sensibio H2O 250ml
Έπειτα όταν γυρίζω σπίτι για να ξεβαφτώ χρησιμοποιώ της  Bioderma το Sensibio H20 για ευαίσθητα δέρματα. Από τα αγαπημένα και αυτό, παντός καιρού, και φυσικέ έχω πάντα εφεδρικό μην τυχόν ξεμείνω! Κάνει πολύ απαλό ντεμακιγιάζ, καθαρίζει το πρόσωπό μου χωρίς να το ερεθίζει ενώ δεν περιέχει κάποιο άρωμα. Ιδανικό και για τα μάτια και για το υπόλοιπο πρόσωπο. Μπορείτε να το βρείτε στα περισσότερα φαρμακεία.
Τιμή: Περίπου 15 ευρώ.

Και για το τέλος... 
5) acnomega 100 των 30ml 



Και για το τέλος άφησα το καλύτερο! Η φαρμακοποιός μου συνέστησε αυτό το προϊόν λόγω της λιπαρότητα και της ήπιας ακμής που έχω.  Το συγκεκριμένο είναι από την σειρά exfoliac της εταιρείας noreva. Είναι από τα καλύτερα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει για την αντιμετώπιση της ακμής και έχω δει μεγάλη διαφορά και αυτό! Τρίτη φορά που το έχω αγοράσει. Έχει ανάλαφρη  κρεμώδη υφή. Από την πρώτη μέρα που το δοκίμασα, η ακμή μου υποχώρησε. Να σας πω ότι περιέχει alpha-omega HA και προσφέρει κερατορυθμιστική σμηγματορυθμιστική αντιφλεγμονώδη και αντιμικροβιακή δράση. Βοηθά στους φραγμένους πόρους, στα μαύρα στίγματα και φυσικά στα σπυράκια! Βέβαια το καλύτερο είναι ότι κάνει και για τα ευαίσθητα δέρματα όπως το δικό μου που δεν ανέχεται και πολλά! Λέει ότι μπορούμε να το βάζουμε πρωί/βράδυ σε καθαρό δέρμα. Προσωπικά, την βάζω το βράδυ όπου έχω πρόβλημα λίγο πριν ξαπλώσω για ύπνο!  Δεν περιέχει parabens. Δεν έχει άρωμα. Την βρίσκετε σε φαρμακεία. (Στο υπόλοιπο πρόσωπο βάζω την νέα effaclar mat, hydratant sebo-regulateur για την οποία θα ετοιμάσω post-review)
Τιμή: Περίπου 16 ευρώ.

Αυτή, λοιπόν, είναι η προσωπική μου φροντίδα για την ακμή το τελευταίο διάστημα. Όταν η ακμή  υποχωρεί την τροποποιώ λιγάκι, πάντα ανάλογα με τις ανάγκες μου. 

Note 1: Δεν είμαι ειδική σε τέτοια θέματα. Τα παραπάνω προϊόντα ανταποκρίνονται στις δικές μου ανάγκες αλλά δε συνεπάγεται ότι θα λειτουργήσουν σε όλους.
Note 2: Εάν έχετε οποιοδήποτε δερματολογικό πρόβλημα, απευθυνθείτε σε γιατρό ώστε να μάθετε την αιτία του προβλήματος και πώς μπορείτε να το αντιμετωπίσετε!

p.s. Λόγω της δύσκολης οικονομικής περιόδου που διανύουμε που δεν αφήνει κανέναν ανεπηρέαστο, φροντίζω ό,τι αγοράζω να το αποκτώ σε περιόδους έκπτωσης (στο φαρμακείο της περιοχής μου πετυχαίνω από 20%-30% έκπτωση)! Καλύτερες τιμές και υπάρχουν σε on-line φαρμακεία αν το ψάξετε! Τέλος, οι τιμές των παραπάνω προϊόντων έχουν μικρές αποκλίσεις στις τιμές από φαρμακείο σε φαρμακείο. 

Αυτά είχα να μοιραστώ μαζί σας! Εσείς γνωρίζετε κάποιο από αυτά τα προϊόντα?? Τι κάνετε σε ανάλογη περίπτωση? Έχετε να μου προτείνετε το δικό σας όπλο ενάντια στα σπυράκια και τη λιπαρότητα??

Πολλά φιλιά!! Και σύντομα θα τα ξαναπούμε!!

13 σχόλια:

  1. παρα πολυ ωραια αναρτηση! κ γω συντομα θα επισκεπτω δερματολογο για καποια σημαδακια ακμης που εχω για να μου πει τι να κανω..
    θα ηθελα να δοκιμασω αυτο της la roche που προτεινεις ο ορος που εχω ειναι πολυ καλος κ αφηνει δροσερο το δερμα..

    φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ! Χαιρομαι που σου αρεσε.!. Για τα δικα μου σημαδια χρειαστηκα πολυ υπομονη για να φυγουν.. Αν και με τη βοηθεια του δερματολογου μου τα περισσοτερα ουτε καν φαινονται πια! Τον ορο της la roche σκοπευω να τον δοκιμασω πολυ συντομα!! Φιλακια!!

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω πρόβλημα με ακμή, αλλά το λαδάκι της bioderma λέω να το πάρω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμενο κανει για τις περισσοτερες επιδερμιδες! Το χρησιμοποιω για να μην επιβαρυνω την επιδερμιδα μου με καποιο αλλο! Ειναι πολυ καλο! Αφαιρει καθε ιχνος μακιγιαζ!

      Διαγραφή
  3. Great products!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γεια σου, ωραιο αρθρο! :)
    εχεις μηπως να προτεινεις καποιο προιον για καλυψη που χρησιμοποιεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι δερμα εχεις?
      Εγω χρησιμοποιω αυτον τον καιρο το natural fix της radiant!
      Αρκετα καλυπτικο κι αν χρειαζεται βαζω και κκονσιλερ..

      Διαγραφή
    2. λιπαρο δερμα κ ειχα λιγη ακμη..
      μμ σε ευχαριστω για την απαντηση, θα το ψαξω! :)

      Διαγραφή
    3. Μακαρι να σε βοηθησα! Ναι ψαξε το!
      Φιλακια!!

      Διαγραφή
  5. Εχω χρονια προβλημα με εποχιακη ακμη!! Συμφωνω με ολα τα παραπανω κ απλα θα ηθελα να προσθεσω για τα προιοντα της hydrovit που ειναι επισης καταπληκτικα (εκχυλισμα τειοδεντρου και σαλικυλικου οξεος που επισης βοηθανε πολυ) και επισης με βοηθησαν τα συμπληρωματα sharak skinelle (ομοιοπαθητικη) σε αντιθεση με τα κοινα αντιβιοτικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εχω χρονια προβλημα με εποχιακη ακμη!! Συμφωνω με ολα τα παραπανω κ απλα θα ηθελα να προσθεσω για τα προιοντα της hydrovit που ειναι επισης καταπληκτικα (εκχυλισμα τειοδεντρου και σαλικυλικου οξεος που επισης βοηθανε πολυ) και επισης με βοηθησαν τα συμπληρωματα sharak skinelle (ομοιοπαθητικη) σε αντιθεση με τα κοινα αντιβιοτικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εχω χρονια προβλημα με εποχιακη ακμη!! Συμφωνω με ολα τα παραπανω κ απλα θα ηθελα να προσθεσω για τα προιοντα της hydrovit που ειναι επισης καταπληκτικα (εκχυλισμα τειοδεντρου και σαλικυλικου οξεος που επισης βοηθανε πολυ) και επισης με βοηθησαν τα συμπληρωματα sharak skinelle (ομοιοπαθητικη) σε αντιθεση με τα κοινα αντιβιοτικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή